All in 1.

Salam sejahtera ,1malaysia[gaya-2 najib pink lha katakan]
semua org memang harap sangat blog dye lawakan?
tapi,bagi aku kalau blog tu selawa mana pun , tapi kalau hati tu tak lawa, macam tak guna kankan?
dan,aku nak ceciter sikit pasal PMR ni.diorang tu memang kuhangajo sikit.dalam bulan Ramadhan yang mulia ni,diorang boleh pulak sesedap  kacang hangus yg dimakan tuduh-2 org.awk,awk tau tak?ni bulan ramadhan,kalau bulan lain tu takpelha.[sengal] ,tapi awk,kesian tau kawan tita tu kena tuduh dgn awk.klu awk jdy kawan tita tu,mesti awk pun sedih jugak kan , stop 'bout ngumpat-2 ni.tak nak dosa , debot nak pergi tandas tadi,lpastu dye ckp lah,:ustazahhhh.nak pergi tandas? , lpastu , sazah cakap anti ni asyik pergi tandas je waktu kelas tambahan? waktu tu dah kantoi , aku pun bedal pergi tandas tinggalkan debot.cerita ke-3,kelas aku nak buat baju.[girls only] aulad nak bedal baju RM100 tu? bedal lah,kitorang pki yg murah jee -.-' mulamula ingatkan nak amik XL.takut besar sangat+labuh sangat.[aku sedar aku fhendek] .  amik L bole? shahrain agree , so aku pun on e on e on e . cerita gempak ke-4 , kasut hazira hilang.bila aku cerita pasal kasut dia hilang dekat bapak aku,bapak aku cakap maybe dye suka buat jahat kat orang kot,sebab tu lah org balas dendam kat dye.itu bapak aku cakap , klu bagy aku , [sori,aku xde perasaan] . cerita gempak ke 5 , birthday kawan baik akuuu ! 

midot,wan hameeda wan saridan,[28July]
Nurhazira Ellisha,Zydee.[10ogos]
Zainursyamila,Mila hillah.[12ogos]
Sarah Mujahidah,jedah.[28ogos]
[again] , 

RAIKAN BIRTHDAY ANDA DENGAN BAHAGIA. 
Happy birthday,
Sanah helwah,
Semoga panjang umur,
Sengil chukahamnidah (:





No comments:

Post a Comment