Puasa,Trial 2,Studython (:

memang tensyion gila bila upload gambar lembab macam kura-2 . punyalah stres ,
Bulan puasa a.k.a Ramadhan ni memang semua org tunggu-2 kan ? aku je macam ... tapi aku happy apa untuk puasa ni . sebab puasa kan pintu neraka ditutup serapat-2 yg bole , pintu syurga pulak seluasnya . kan best kalau aku mati bulan puasa . #pssstt,tadi pergi sekolah mata sepet,merah pulak tu-..-. lepastu,trial 2 pulak datang tergedek-gedek dkt calon-2 UPSR yg sememangnya..okay,aku ngaku aku malas belajar , keputusannya pun xmemuaskan hati walaupun ada yg menaik , semua kot menaik kan ?


trial 2 :
Mathematics-86
Science-73
BI-70
BM1-80
BM2-78 .
 walaupun tak puas,tapi bersyukur aja lahh.
dan-2 pasal studython , memang terkejut aku tgk jadualnya , bm2 jawab hanya 1 jam ?!  takpe-2 , GAMBATTE ! . gambar dha boleh uploaddd ! 
kalau hidup aku kna macam ni , alamaknya tak fly lah aku ke UK lagi 6 tahun.berserabut otak,
my life starts with UPSR,PMR&SPM. 
kalau lah,aku ketiga-tiganya tak lulus , alamatnya aku jadi cleaner ajelha, (:
trial 2 tu,jadikan kenangan dan pengajaran.trial 3 , buat betul-2 . saya doakan semua ea :P 
[puasa elok-2 jangan ponteng!] psst,ummu aiman nak buat jersey , eah salah , baju (: kawe dah xsabar ni .



No comments:

Post a Comment