Perfect itu perlu ?

Salam sejahtera,Salam 1malaysia
aku ta suka orang yang jenis pilih kawan yang semuanyaaaaaaa perfect. Mesti ada jawatan pengawas la penolong la pustakawan la. Pada aku,buat apa pilih kawan perfect,tapi dalam hati,ta perfect langsung. Ada orang cakap,
Weyy,salah pilih kawan apa? Punyalah awak jaga hati kawan awak,tapi kawan awak ta pena jaga hati awak?
Asal kawankawan awak smuanya terukteruk?
Nak famous sangat ke sampai buat kes banyakbanyak kali?
Bagi aku,kte pilih kawan,mestilah kna yang baik kan? Tapi kalau kte kawan dgn yg baik je,yang jahat tu kte biarkan je dia sorangsorang?\bak kata shahrain/
Dan,pilihan aku btul. Sangat betul. Ta menyesal aku kawan ngan diorang. Setahun. Aku kawan dengan,
Yang ni,khas untuk Shahrain :) Kawan aku dari aku ta pandai mengeja,menambah,membahagi,mendarab sehingga aku teror math.\teror la sangat/
awak nak jadi photographer kan? Kte jadi samasama nak?\menaipsambilmenangis/
Orang yang aku ingat sampai aku mati ;
Shahrain,sweetheart aku. Slalu ltak nma aku paling first dalam org yang dia sayang. Terharu :)
Zainur,<3
Debot, <3
Midot,<3
Jedah, <3
Hazira, <3
Fida,Dba, <3
Asilah, <3
Hasanah, <3
Jannah,<3
Ain,Fatihah <3

Aku sayang diorang sampai mati. Aku akan ingat diorang sampai mati. Aku akan ingat korang Disana. Aku akan doakan korang. Dan yang aku minta ialah,
Korang janganlah nak menggatal lupakan aku.

Aku paling sayang,

Batch 18 ♥
Try to love someone that loves you.

Treat their heart. Once broke,forever the heart will hates you.

                                      Maybe , more hates hates and hates :)















No comments:

Post a Comment