Next week & Next week

Salam sejahtera,Salam 1malaysia
just trust yourself and follow your heart.
Aku dah tak tentu arah fikir masa depan ! 
Minggu depan adalah penentu masa depan aku. Tawakaltawakaltawakal.
Hasanah,kenapa kau tinggalkan sekolah cepat sangat? Sedih woo.
Jannah pun dah takde kat JB lagi dah. 
Dua minggu lagi aku akan tinggalkan sekolah aku. 
Tadi sekolah aku buat hari usahawan,
so aku ditugaskan untuk membuat iceblended sebab aku pakar.#Perasan lah kau.
Baju aku tudung aku suar aku semua kotor.
Untuk pengetahuan korang tadi kitorang nampak comel ye dengan baju bighu ktorang.
Ahaks!
Akhirnya dalam masa beberapa minit,
lakulah makanan diatas meja. Licin terus. Tak sempat sentuh pape agyy.
Dah tu aku terperap kat belakang buat iceblended tuhh.
Duatiga kali DJ ulang alik kedai kat luar sekolah tu nak beli oreo.
Jauh pulak tuu =='
Sanggup dia. Sekali beli banyak,pastu habis. Adoii.
Penat kot. Habis baju kiutmiut kitorang. HAHA,

No comments:

Post a Comment