Refreshing your mind :)

Salam sejahtera,Salam 1malaysia
kalau korang rasa sedih,korang buat apa? Aku,aku dengar lagu :)
Sekarang dah masuk bulan 10. Kalau bab bab berpisah ni,
aku memang kalah. Aku ta boleh berpisah dengan diorang. Diorang tu heartbeats aku. Dah 6 tahun aku dengan diorang,manis dan pahit kitorang berjaya lalui. Satu satu,dan akhirnya bila menjejakkan kaki ke alam 2010,terciptalah satu geng yang bernama IKAN TONGKOLS.
Dengan adanya diorang,hidup aku lengkap. Aku dah berani untuk menghadapi semua ni. Dengan adanya diorang, hidup aku sangat2 lengkap. They are ; 
Batch 18
-
Ain,fatihah,mila,firda,asilah,hasanah,debot,mann,asmaa,sarahA,khadija,sakinah,najwa,nusaibah,aisyah,adibah,fatin,amira,shahrain,hanis,maryam,iman,faiq,ahnaf,fakhrurrazi,hazim,syariff,islah,amirul,syahmi,imran,cody,faisal,ueda,afif,izzati,loya,farahW,najwa,hanis,sabrina,fatimah,iffah,sakinah,mashitah,Nasilah,tasnim,hidayah,fatin,aisyah,farahZ,jannatul,arif,hazim,hamzah,ammar,hamizan,afiq,amirF,helmi,irfan,syazwan,yunus,haris,iqbal,jannah,farhana,anis,wan,atirah,najihah,athirah,syafiqah,hidayah,nada,faqihah,busyra,fathimah,aisyah,puteri,mawaddah,radhwa,hidayah,farisya,ain,marieah,nuha,rohani,faridah,fikri,nabil,luqmanA,salman,osama,asyraaf,wazir,munir,syed,irsyad,manuk,mujahid,zakwan,aizzat,danish,hafizD,amirM,hafetz,farhan,hadi,rauf,wali,azri,luqman hakim,aidli,ganding,aminH,fauzi,ismaeeeeel,shahrul,azzam,alia,alyaM,fatin,syafiqah,tina,qas,jedah,midot,zydee,ashlah,ainur,anis,jannah,amin,aqilah,aisyah,nuwairah,dessy,zakirah,marwan,khumaini,amran,aqilah,aisyah,nuwairah,ibrahim,amir,muqri,bukhari,abdulR,adam eizqan,nazirul,aqil,syakir,adlie. #Yang lain lupa. Rmai sangat laa.
Ibu&Abah.
Sekarang freshkan minda anda. Buang yang pahit. Ambil yang manis. Be strong,izzah.
Nak rewind balik apa yg aku buat sepanjang  6 tahun tu , banyak sangat laa. So , 

I LOVEEEEEEEEEEEEEE BATCH 18 ! 

No comments:

Post a Comment