Sijil berhenti sekolah XO

Salam sejahtera,Salam 1malaysia
sungguh,aku mengaku tajuk aku harini seram betul.
SIJIL BERHENTI SEKOLAH?!
huihh,sedih. Dahlah tanpa diorang,aku tatau aku jadi apa skrg. Thanks for Him give them to Me:)
Minta beri perhatian! Semua kna isi borang untuk sijil berhenti sekolah ni. Wajib. Pastu smua buat mka sedih.
Sape ta sedih kalau kna pisah ngan orang yg kte dah kawan lama slama 6 tahun? 
Mereka yang buat aku happy :
Shahrain-You're everything to me. Very2! Kte paling lama kawan ngan awak an? Awak sanggup berkorban apa je  untuk kte kan? Kte akan ingat pengorbanan awak sampai kte belajar kat UK lagi 6 tahun. Pray 4 me.
Zainursyamila-Awak slalu dgr masalah kte. Kte sayangggggggg awak. Awak slalu sangat buat kte senyum. Kekadang kalau kte merajuk,awak ta pena nak pujuk kte.\redha/. Dah setahun kte kawan kan ? :)
Debot-Kau ska ckap lepas an?! Tape aa. Kau ska buat lawak. Walaupun kau LU sikit,kisah apa aku? Yang penting tajuk yg diceritakan best. Tol ta ?
Jedah-Ngko pulak mulut pedas sikit. Pedas2 pun,sape ta sayang? Kau ska pujuk aku kalau aku merajuk,walaupun aku ta merajuk ngan kau kan? Lpastu,kau suka buat lawak kalau aku tgh nangis. Part tu yang best!
Midot-Kawan aku yang paling ayu ni. Kalau aku lempang kau pun,kau ta marah an? Jujur aku cakap,buli kau best! Part best! Midot! Mak aku kasik aku tido rumah kau! :) Mak aku kasik aku blanja kau. Kau nak suh aku blanja kau kan?
Zydee-Kau knapa suka rapat ngan laki,hah? Aku ta marah. Cma elakkan je. Kau bole buat kenangan yg ta leh aku lpakan kat SRIH ta? Kau kna janji,kau akan buat benda yang membuat aku terkejut beruk. Kay ?
AdibahA-Yowwwww! Knp awk suka pandang kte ngan budak len dgn pandangan serong? Kadang2 terasa macam awk anggap kitorang ni teruk sangat2. Tapi,kte tade lah terasa sgt. Kte tade perasaan kan ? Love you <3,
AsilahHanis-Pemimpinnn! Walaupun awk bnyk bgy nama kte popular kat kalangan guru,kte tetap sayang awak. Dalam bas,kte rapat kan?. Moga awak bahgia di sana.
NurHasanah-Twinnniieeessss! Sekolah apa yang awk akan masuk bulan 11 nanti? Yang kte thu,only 'bout PURDAH. Purdah can makes you enter to His heaven ;)
AmiraAziz-Heyy! Maaf kte pena sakitkan hati awk. Lidah bole menipu,tapi hati mana bole tipu? Kalau awk pena benci kte pun,kte ta pena benci awk. Cuma ta suka je. Trust me.
FirdaHariri-Sayanggggggggg! Awak banyak membantu ktee! Awak ta pena benci kte ? Kte pun ta pena benci awk. Ta suka pun ta pena. Sebab awak jenis Blur , tapi Best! 6 Tahun kte kawan kan ? :)
FarahW-Kte knal awk bile hah? \pura2/. Tahun 4 kan? 4UAF kan ? ILOVEYOU!
Izzati-Thanks for Topap!
Loya-Sharing is caring ! Thanks kau share ngan aku Hot newsss ! XO
Batch 18-Sumpah aku ta lupa korang sampai mati. Janji,kna buat kenangan manis yg susah dilupakan oleh kte ea? Janji ea? Jangan manis sangat. Nanti kte ta bole lpaskan korang pergi. Doakan kte dapat 14 A,9 A,11 A, supaya kte dapat pergi UK 6 tahun lagi. Boleh ? :D
"Ta pena menyesal kawan ngan korang. Malahan gembira. Dengan kehadiran korang,hidup da macam pelangi :3"
"Bukan awak ta perfect. Just not yet perfect. Be yourself. Cause yourself is the strongest one. Trust me. I'll help you. Together we enter His heaven"



No comments:

Post a Comment